Mamy wiele wewnętrznych zespołów programistycznych, które tworzą gry i technologie do gier mobilnych.
Nasza grupa
Jesteśmy jednym z liderów rynku
Globalna skala działalności
Jesteśmy międzynarodowym producentem oraz wydawcą gier mobilnych oraz jedną z największych polskich spółek z branży. Specjalizujemy się w produkcji oraz wydawaniu gier Hyper-Casual, Mid-Core i Driving Simulator. Działamy na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play (F2P) na największe mobilne systemy operacyjne, tj. iOS (Apple App Store) oraz Android (Google Play), a także na platformę Nintendo Switch.
Gry wydawane są w formule Free-To-Play i dostępne są do pobrania w większości krajów na świecie. Od początku działalności związanej z rynkiem gier mobilnych (tj. od 2010 roku) nasza Grupa wydała kilkaset gier, które zostały pobrane ponad 1,5 mld razy.
Grupa
w liczbach
-
>230
-
>270 mln pobrań
-
>330
BoomBit jest globalnie rozpoznawalną marką na rynku gier, dynamicznie zwiększamy nasze wyniki i mamy zdywersyfikowane źródła przychodów oparte na trzech filarach: produkcji wewnętrznej, działalności wydawniczej pod marką BoomHits i spółkach Joint Venture, w ramach których intensywnie pracujemy nad kolejnymi grami. Pod koniec 3 kwartału 2021 roku przekroczyliśmy symboliczną barierę 1 miliarda pobrań naszych gier w historii Grupy, co jest dla nas wielkim powodem do dumy i dużej satysfakcji z tego jak działa i rozwija się Grupa BoomBit. Widzimy dalsze możliwości rozwoju Grupy BoomBit i nie poprzestajemy w podejmowaniu działań umożliwiających nam realizację tego celu.
CEOSilny międzynarodowy zespół
Ten dział wydaje gry HC tworzone przy współpracy z zewnętrznymi studiami poprzez spółkę BoomHits.
Z najlepszymi zespołami deweloperów gier hyper-casual tworzymy spółki Joint Ventures, które są docelową formą współpracy z zewnętrznymi studiami.
Opracowaliśmy autorskie narzędzia umożliwiające drastyczne przyspieszenie procesu tworzenia gier (Core engine) i monetyzacji gier (Boombit SDK). Nasz silnik składa się z ponad 160 autorskich modułów, co pozwala deweloperom skupić się na rozgrywce, a nie na pracy nad mechaniką. Nasze SDK jest używane we wszystkich grach wspierając narzędzia BI, UA i monetyzację.
Pozyskaliśmy dofinansowanie NCBiR na opracowanie autorskiego systemu sztucznej inteligencji, który modyfikuje parametry gry w trakcie rozgrywki.
Najlepsze gry zasługują na najlepszą promocję. Nasz światowej klasy zespół dba o to, aby umieścić gry na dobrych pozycjach w sklepach, przygotować kreacje marketingowe i zapewnić ich promocję w mediach społecznościowych.
Nieprzypadkowo nasze gry pozostają wysoko w rankingach. Zespół UA, we współpracy z zespołem BI, prowadzi kampanie marketingowe. Razem zapewniają, że gracze instalują i grają w gry BoomBit.
Mamy światowej klasy zespół BI. Ich narzędzia i analizy dostarczają nam informacji na temat gier i użytkowników, pomagając stale poprawiać monetyzację, UA, kreacje i zapewnić podstawę do wysokiej konwersji.
Ten zespół ściśle współpracuje z wiodącymi partnerami reklamowymi w branży mobilnej, aby zmaksymalizować przychody z każdego wyświetlenia reklamy, niezależnie od lokalizacji użytkownika.
Aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, gra musi działać na jak największej liczbie urządzeń. Mamy rozległe zespoły kontroli jakości i wsparcia technicznego, aby upewnić się, że na całym świecie można grać w nasze gry.