RELACJE INWESTORSKIE

Przychody Grupy BoomBit w czerwcu 2022 r

  • Przychody z gier: 27,28 mln PLN
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 8,8 mln PLN
  • 23,2 mln pobrań
  • Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Hyper Survive 3D

[mln PLN] Maj Czerwiec Zmiana % m/m
Przychody z gier 27,26 27,28 +0,1%
Prowizje platform 2,03 2,35 +16,1
User Acquisition 17,27 16,12 -2,7%
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform 7,96 8,80 +10,6%

Przychody z gier Grupy BoomBit w czerwcu 2022 r. wyniosły 27,28 mln PLN (+0,1% m/m). Koszty prowizji platform wzrosły do 2,35 mln PLN (+16,1% m/m), a wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 16,12 mln PLN (-6,7% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły 8,80 mln PLN (+10,6% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu wyniosła 23,2 mln (-27% m/m).

Czerwiec był trzecim kolejnym miesiącem w którym osiągnęliśmy przychody powyżej 27 mln zł, co oznacza że w całym Q2 2022 wyniosły one ponad 81 mln zł. To wynik o ponad 10 mln zł wyższy niż w rekordowym dotychczas Q2 2021. W samym czerwcu widzimy delikatny spadek wyników gier Hyper-Casual oraz poprawę wyników gier Mid-Core, zwłaszcza Hunt Royale. W ostatnich dniach czerwca ta gra dostała długo wyczekiwaną aktualizację, która znacznie poprawiła jej parametry monetyzacyjne. Istotną nowością, wprowadzoną w Hunt Royale, jest tryb Labiryntu. Po jego uruchomieniu gra przeobraża się w tytuł nawiązujący do klasycznych RPG akcji, takich jak Diablo. Pozwala to graczowi na eksplorowanie dynamicznie generowanych lochów i zdobywaniu w nich cennego ekwipunku. Co ciekawe, ostatnie aktualizacje przypadły do gustu zwłaszcza graczom z rejonu Azji Południowo-Wschodniej. W związku z poprawą monetyzacji gry powinniśmy spodziewać się zintensyfikowania naszego UA dla tego tytułu w najbliższych tygodniach. Wierzymy, że gra ciągle ma dalszy potencjał do wzrostu. Wśród najpopularniejszych gier są także Darts Club, Crazy Plane Landing, Try to Fly czy Dog Life Simulator. Ponadto razem ze SkyLoft, jednym z naszych Joint Venture wydaliśmy Hyper Survive 3D.

Marcin Olejarz Prezes BoomBit

Przychody z gier Hyper-Casual, wyniosły 16,0 mln PLN i stanowiły 59% w strukturze przychodów Grupy BoomBit w czerwcu. Najlepiej zarabiającym tytułem pozostał Hunt Royale, gra Mid-Core, która miała 7,3 mln zł przychodów. Wśród najpopularniejszych gier znalazły się także Darts Club, Crazy Plane Landing oraz Hyper Survive 3D. Ostatni z wymienionych tytułów to nowa gra wydana przez SkyLoft, spółkę Joint Venture należącą do Grupy BoomBit. Pod względem przychodów był to jeden z najlepszych tytułów w ostatnim miesiącu, podobny wynik osiągnęło także Crazy Plane Landing, które znajduje się w TOP 3 zarówno w Q2 2022 jak i H1 2022.

Czerwiec 2022 – TOP 5

  1. Hunt Royale 7,3 mln PLN
  2. Darts Club 1,6 mln PLN
  3. Hyper Survive 3D 5 mln PLN
  4. Crazy Plane Landing 1,5 mln PLN
  5. Dog Life Simulator 1,4 mln PLN

Nasze wykorzystanie plików cookies

Używamy niezbędnych plików cookies, aby nasza strona działała poprawnie. Chcielibyśmy również poprosić o zgodę na analityczne pliki cookie, które pomagają nam w wprowadzaniu ulepszeń poprzez pomiar sposobu korzystania z strony internetowej. Zostaną one ustawione tylko wtedy, gdy je zaakceptujesz.

Więcej szczegółowych informacji na temat używanych przez nas plików cookie można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.