RELACJE INWESTORSKIE

Przychody Grupy BoomBit w grudniu 2021

  • Przychody z gier: 24,8 mln PLN
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7 mln PLN
  • 24,3 mln pobrań
  • Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Crazy Plane Landing
  • 240,8 mln PLN przychodów z gier i 237,8 mln pobrań w całym 2021 roku
[mln PLN]ListopadGrudzieńZmiana % m/m
Przychody z gier21,6024,76+14,6%
Prowizje platform1,321,73+30,8%
User Acquisition11,8216,04+35,7%
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform8,467,00-17,3%

W grudniu 2021 r. Grupa BoomBit miała 24,76 mln PLN (+14,6% m/m) przychodów z gier. Koszty prowizji platform wzrosły do 1,73 mln PLN (+30,8% m/m), natomiast wydatki na User Acquisition, które przekładają się na wzrost przychodów były na poziomie 16,04 mln PLN (+35,7% m/m). W rezultacie przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły 7 mln PLN (-17,3% m/m), a łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w grudniu to 24,3 mln.

Za nami bardzo udany rok, który zakończyliśmy mocnym akcentem ustanawiając w grudniu drugi najlepszy w historii wynik pod względem przychodów gier. Specyfika ostatniego miesiąca, sytuacja na rynku reklamy oraz intensywna promocja naszych tytułów przełożyły się na satysfakcjonujące nas rezultaty, a jednocześnie na widoczny wzrost kosztów User Acquisition. Ich udział w przychodach był wyższy niż średnia dla całego roku, która wynosi niecałe 58%. Ponadto w grudniu koszty UA dla gier Mid-Core, dla których okres zwrotu jest dłuższy niż w przypadku gier Hyper-Casual, były istotnie wyższe niż w poprzednim miesiącu. Zgodnie z naszą polityką User Acquisition ma zarabiać, co oznacza, że wyższy poziom wydatków na User Acquisition ma przełożyć się na wyższe przychody. Z perspektywy całego roku jesteśmy zadowoleni z osiągniętych rezultatów i z tego jak rozwija się Grupa BoomBit. Wydaliśmy ponad 20 gier, nad którymi intensywnie pracowały wszystkie trzy obszary działalności, a kolejne tytuły które zamierzamy wydać w 2022 roku zapowiadają się obiecująco.

Marcin Olejarz Prezes BoomBit

Najpopularniejszymi tytułami w grudniu były: Hunt Royale, Darts Club, Crazy Plane Landing, Car Driving School Simulator oraz Kiss in Public. Za ostatni z wymienionych tytułów odpowiada BoomHits, a dobre wyniki osiągnął także Hyper Knight najnowsza gra wydana w grudniu przez Skyloft, spółkę Joint Venture Grupy BoomBit. Przychody z gier Hyper-Casual, wyniosły 14,3 mln PLN i stanowiły 58% wszystkich przychodów. W przygotowaniu są kolejne tytuły tego typu, a zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w pierwszych miesiącach 2022 r. mają także zostać zakończone prace nad nową produkcją Mid-Core.

Grupa BoomBit w całym 2021 roku wypracowała 240,8 mln PLN przychodów z gier (+72,3% r/r), a liczba pobrań wyniosła 237,8 mln. Gry z największymi przychodami w ostatnich 12 miesiącach to Hunt Royale, Slingshot Stunt Driver i Bike Jump.

2021 TOP 10

  1. Hunt Royale 42,1 mln PLN
  2. Slingshot Stunt Driver 23,8 mln PLN
  3. Bike Jump 17,1 mln PLN
  4. Darts Club 14,9 mln PLN
  5. Make It Fly 13,9 mln PLN
  6. Shoe Race   9,6 mln PLN
  7. Base Jump Wing Suit Flying   8,5 mln PLN
  8. SuperHero Race   7,1 mln PLN
  9. Idle Inventor – Factory Tycoon   6,5 mln PLN
  10. Construction Ramp Jumping   6,2 mln PLN
Nasze wykorzystanie plików cookies
Ustawienia ciastek
Używamy niezbędnych plików cookies, aby nasza strona działała poprawnie. Chcielibyśmy również poprosić o zgodę na analityczne pliki cookie, które pomagają nam w wprowadzaniu ulepszeń poprzez pomiar sposobu korzystania z strony internetowej. Zostaną one ustawione tylko wtedy, gdy je zaakceptujesz. Więcej szczegółowych informacji na temat używanych przez nas plików cookie można znaleźć w naszej Polityce Prywatności. Więcej.
Dostosuj Odrzuć Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj preferencje dotyczące zgody
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika.Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookie umożliwiają zapewnienie podstawowych funkcjonalności dla strony internetowej, takie jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią i dostępność dla użytkowników. Możesz je wyłączyć, zmieniając ustawienia przeglądarki, ale może to się wiązać z brakiem poprawności funkcjonowania strony internetowej.
Chcielibyśmy ustawić pliki cookies Google Analytics, aby pomóc nam ulepszyć naszą stronę internetową poprzez zbieranie i raportowanie informacji o tym, jak korzystają z niej użytkownicy. Cookies zbierają informacje w sposób, który nikogo bezpośrednio nie identyfikuje. Więcej informacji na temat działania tych plików cookies można znaleźć w naszej Polityce Prywatności. Zobacz jak wykorzystywane są pliki cookies: Jak Google używa danych z witryn i aplikacji
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek