Przychody Grupy BoomBit w grudniu 2022 r.
- Przychody z gier: 24,3 mln PLN
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 8,8 mln PLN
- 16,6 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Falling Art Ragdoll Simulator
[mln PLN] | Listopad | Grudzień | zmiana % m/m |
---|---|---|---|
Przychody z gier | 23,35 | 24,34 | 4,3% |
Prowizje platform | 2,23 | 3,13 | +40,6% |
User Acquisition | 12,91 | 12,39 | -4,0% |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform | 8,21 | 8,82 | 7,3% |
W ostatnich miesiącach skupiliśmy się na dalszym doskonaleniu narzędzi do zarządzania kampaniami marketingowymi w grach Mid-Core, jak również poprawą ich monetyzacji, w szczególności poprzez optymalizację ofert sprzedażowych. W związku z okresem świątecznym od połowy listopada zaczęliśmy intensywniej skalować Hunt Royale i Darts Club, co wraz z nowymi ofertami wprowadzonymi w grudniu, przyczyniło się do wzrostu przychodów i bardzo dobrych wyników gier Mid-Core w grudniu. Z kolei brak nowych premier oraz niższe wydatki na User Acquisition przełożyły się na niższe przychody w segmencie gier Hyper-Casual. Wraz z wynikami za grudzień możemy już podsumować kolejny rekordowy rok Grupy BoomBit, w którym poprawiliśmy przychody z gier o ponad 22%. Hunt Royale, który w każdym z ostatnich 12 miesięcy był najlepiej zarabiającym tytułem z naszego portfolio wypracował w 2022 r. prawie 80 mln PLN. Łącznie aż 7 tytułów zanotowało wynik powyżej 10 mln PLN przychodów. W najbliższym czasie planujemy kilka ciekawych premier i oczekujemy, że będą one miały istotny wpływ na wyniki w 2023 r.
Prezes BoomBitGrupa BoomBit miała 24,34 mln PLN (4,3% m/m) przychodów z gier w grudniu 2022 r. Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 12,39 mln PLN (-4,0% m/m), a koszty prowizji platform wzrosły do 3,13 mln PLN (40,6% m/m). W rezultacie przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły 8,82 mln PLN (7,3%), a łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu to 16,6 mln. Dwa najlepiej zarabiające tytuły w grudniu 2022 r. to Hunt Royale (10 mln PLN przychodów) oraz Darts Club (2,3 mln PLN). Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 9,9 mln PLN i stanowiły około 41% w strukturze przychodów Grupy BoomBit. Wśród gier Hyper-Casual największe przychody wypracował Falling Art Ragdoll Simulator (1,8 mln PLN).
Grudzień 2022 – TOP 5
- Hunt Royale 10,0 mln PLN
- Darts Club 2,3 mln PLN
- Falling Art Ragdoll Simulator 1,8 mln PLN
- Crazy Plane Landing 1,0 mln PLN
- Car Driving School Simulator 1,0 mln PLN
W całym 2022 r. Grupa BoomBit miała 294 mln PLN (+22,1 %) przychodów z gier oraz 270 mln pobrań. Najwyższe przychody miały gry Hunt Royale (80,9 mln PLN), Darts Club (22,5 mln PLN) oraz Crazy Plane Landing (16,1 mln PLN).
2022 – TOP 10
- Hunt Royale 80,9 mln PLN
- Darts Club 22,5 mln PLN
- Crazy Plane Landing 6,1 mln PLN
- Car Driving School Simulator 12,5 mln PLN
- Falling Art Ragdoll Simulator 12,5 mln PLN
- Dog Life Simulator 11,1 mln PLN
- Construction Ramp Jumping 11,0 mln PLN
- Hyper Cards 6,8 mln PLN
- Cargo Parking 6,7 mln PLN
- Try to Fly 6,7 mln PLN