Przychody Grupy BoomBit w grudniu 2024 r.
- Przychody ze sprzedaży: 18,5 mln PLN,
w tym 17,6 mln PLN z gier mobilnych (spadek o 3%) - Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform (bez projektów blockchain):
6,4 mln PLN (spadek o 15,4%) - 15,3 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Darts Club, Hunt Royale, Downhill Race League
[mln PLN] | Listopad | Grudzień | zmiana % m/m |
---|---|---|---|
Przychody ze sprzedaży, w tym: | 18,3 | 18,5 | +1,2% |
z gier mobilnych | 18,2 | 17,6 | -3,0% |
z projektów blockchain | 0,1 | 0,9 | +661,9% |
Prowizje platform | 1,8 | 1,8 | +0,8% |
User Acquisition | 8,8 | 9,4 | +6,8% |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform | 7,7 | 7,3 | -5,1% |
bez przychodów z projektów blockchain | 7,6 | 6,4 | -15,4% |
Przychody Grupy BoomBit w grudniu 2024 r. wyniosły 18,5 mln PLN (+1,2% m/m), w tym 17,6 mln PLN z gier mobilnych i 0,9 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 9,4 mln PLN (+6,8% m/m), a koszty prowizji platform pozostały na poziomie 1,8 mln PLN (0,8% m/m). Grupa miała 15,3 mln pobrań i wypracowała 7,3 mln PLN (-5,1% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,4 mln PLN (-15,4% m/m).
W grach Hyper Casual, zgodnie z oczekiwaniami początek grudnia był trudnym miesiącem ze względu na wzrost kosztów pozyskania użytkowników. Po świętach widzimy już jednak zmianę tego trendu, ceny wróciły do normy, a nasze wydatki do poprzednio odnotowywanych w tym segmencie poziomów. Na wzrost kosztów UA na całym naszym portfelu największy wpływ miały więc gry Mid-Core, a w szczególności Darts Club, gdzie widoczny jest sezonowy wzrost zainteresowania. Jest on oczywiście związany z Mistrzostwami Świata w darcie, które co roku odbywają się na przełomie grudnia i stycznia. To wydarzenie, w połączeniu ze wzrostem nakładów marketingowych przełożyły się na skokowy wzrost widoczności tej gry na sklepie, a w konsekwencji na bardzo wysoką wartość DAU (daily active users), która w dniu finału mistrzostw przekroczyła 300 tys. graczy jednego dnia, ustanawiając nowy rekord dla tego tytułu. Widoczny w wynikach skokowy wzrost przychodów z projektów blockchain dotyczył BoomLand i związany był ze sprzedażą NFT na przełomie listopada i grudnia.
Prezes Zarządu BoombitW grudniu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Darts Club (3,9 mln PLN przychodów), Hunt Royale (3,0 mln PLN), oraz Downhill Race League (1,2 mln PLN).
Grudzień 2024 – TOP 5 pod względem przychodów
- Darts Club 3,92 mln PLN
- Hunt Royale 3,00 mln PLN
- Downhill Race League 1,19 mln PLN
- Clash of Destiny 0,71 mln PLN
- Dawn of Ages 0,66 mln PLN
W całym 2024 r. Grupa BoomBit miała 226,4 mln PLN (-4,8%) przychodów z gier oraz 221,6 mln pobrań. Najwyższe przychody miały gry Hunt Royale (41,7 mln PLN), Darts Club (32,1 mln PLN) oraz Dawn of Ages (10,5 mln PLN).
2024 – TOP 10 pod względem przychodów
- Hunt Royale 41,68 mln PLN
- Darts Club 32,14 mln PLN
- Dawn of Ages 10,47 mln PLN
- Falling Art Ragdoll Simulator 9,53 mln PLN
- Car Driving School Simulator 9,53 mln PLN
- Idle Farm 8,29 mln PLN
- Crazy Plane Landing 7,39 mln PLN
- Scoring Champion 5,03 mln PLN
- Downhill Race League 4,56 mln PLN
- Kiss in Public 4,32 mln PLN