Przychody Grupy BoomBit w lipcu 2024 r.
- Przychody ze sprzedaży: 18,6 mln PLN:
w tym 17,8 z gier mobilnych i 0,8 mln z projektów blockchain, - Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7,8 mln PLN:
w tym 7,0 mln PLN bez przychodów z projektów blockchain - 19,5 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Dawn of Ages
[mln PLN] | Czerwiec | Lipiec | zmiana % m/m |
---|---|---|---|
Przychody ze sprzedaży, w tym: | 17,4 | 18,6 | +6,5% |
z gier mobilnych | 17,3 | 17,8 | +3,0% |
z projektów blockchain | 0,2 | 0,8 | +318,0% |
Prowizje platform | 2,0 | 2,0 | +0,2% |
User Acquisition | 8,0 | 8,8 | +10,1% |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform | 7,5 | 7,8 | +4,4%% |
bez przychodów z projektów blockchain | 7,3 | 7,0 | -4,0% |
Przychody grupy BoomBit w lipcu 2024 r. wyniosły 18,6 mln PLN (+6,5%), w tym 17,8 mln PLN z gier mobilnych i 0,8 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 8,8 mln PLN (+10,1%), a koszty prowizji platform pozostały na poziomie 2,0 mln PLN (+0,2%). Grupa miała 19,5 mln pobrań i wypracowała 7,8 mln PLN (+4,4%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7,0 mln PLN (-4,0%).
W lipcu zarówno nasze przychody jak i dochodowość były wyższe o kilka procent w porównaniu do czerwca. Na pozytywne wyniki w segmencie blockchain miała wpływ sprzedaż NFT do Hunters on Chain poprzez platformę OKX. Z kolei wyniki z gier mobilnych zanotowały niewielkie pogorszenie, głównie ze względu na zwiększone wydatki marketingowe w grach Mid-Core. Ponadto w sezonie urlopowym aktywność graczy, z wyjątkiem dzieci, jest niższa, co przekłada się na niższą dochodowość z ruchu organicznego. Biorąc to wszystko pod uwagę osiągnięte wyniki odbieramy pozytywnie i przygotowujemy się do wydania kolejnych tytułów. Idle Royal Stories trafi na rynek już w sierpniu, natomiast we wrześniu wydamy Clash of Destiny, najnowszą produkcję twórców Hunt Royale. Jeszcze w tym kwartale znaczącą aktualizację dostanie Dawn of Ages i jako ciekawostkę dla polskich graczy zdradzę, że będzie można się wcielić we Władysława Jagiełłę. Jeśli chodzi o dochodowość gier to widzimy poprawę w segmencie Hyper-Casual, Darts Club oraz Dawn of Ages osiągnęły wyniki zbliżone do poprzedniego miesiąca, zaś Hunt Royale, ze względu na wzrost UA, zanotował nieznaczny spadek.
Prezes Zarządu BoombitW lipcu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami ponownie były Hunt Royale (4,3 mln PLN przychodów), Darts Club (1,8 mln PLN), oraz Dawn of Ages (1,2 mln PLN).
Lipiec 2024 – TOP 5
- Hunt Royale4,25 mln PLN
- Darts Club1,81 mln PLN
- Dawn of Ages1,24 mln PLN
- Car Driving School Simulator0,80 mln PLN
- Idle Farm0,75 mln PLN