RELACJE INWESTORSKIE

BoomBit documents
BoomBit documents

Przychody Grupy BoomBit w listopadzie 2024 r.

  • Przychody ze sprzedaży: 18,3 mln PLN,
    w tym 18,2 mln PLN z gier mobilnych (spadek o 10,7%)
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform (bez projektów blockchain):
    7,6 mln PLN (spadek o 4,7%)
  • 21,1 mln pobrań
  • Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Downhill Race League
[mln PLN]PaździernikListopadzmiana % m/m
Przychody ze sprzedaży, w tym:20,418,3-10,5%

z gier mobilnych

20,418,2-10,7%
z projektów blockchain0,10,1+19,9%
Prowizje platform2,11,8-14,8%
User Acquisition10,38,8-14,5%
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform8,07,7-4,4%
bez przychodów z projektów blockchain7,97,6-4,7%

W listopadzie 2024 r. Grupa BoomBit miała 18,3 mln PLN (-10,5% m/m), w tym 18,2 mln PLN z gier mobilnych i 0,1 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 8,8 mln PLN (-14,5% m/m), a koszty prowizji platform do 1,8 mln PLN (-14,8% m/m). Grupa miała 21,1 mln pobrań i wypracowała 7,7 mln PLN (-4,4% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7,6 mln PLN (-4,7% m/m).

Najważniejszym wydarzeniem listopada była premiera Loot Heroes. Gra dostała silne wsparcie sklepów Google Play oraz Appstore, dlatego właściwie dopiero teraz, po zakończeniu sklepowych promocji zaczynamy nasze działania User Acquisition. Wstępne wyniki kampanii UA wyglądają obiecująco, gra ma bardzo dobrą retencję, a w najbliższych dniach skala wydatków na tę grę będzie rosnąć. W przypadku Clash of Destiny świadomie zdecydowaliśmy o ograniczeniu UA, ze względu na wzrost kosztu pozyskania użytkowników do gry, aktywnie pracujemy nad nowymi kreacjami marketingowymi które pomogłyby nam ponownie ją skalować. Wspomniany sezonowy wzrost kosztów użytkowników widzimy na całym rynku. W okresie poprzedzającym Black Friday do Świąt Bożego Narodzenia, kiedy sezonowo wzrasta aktywność spółek e-commerce, ceny za reklamy mobilne skokowo rosną i nie dla wszystkich naszych gier jest to opłacalne. Stąd obecnie optymalizujemy kampanie marketingowe aby nie przepłacać i wydać te środki w momencie gdy sytuacja na rynku będzie dla nas najbardziej sprzyjająca.

Marcin Olejarz Prezes Zarządu Boombit
Marcin Olejarz, CEO BoomBit

W listopadzie 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (3,4 mln PLN przychodów), Darts Club (3,2 mln PLN), oraz Downhill Race League (1,5 mln PLN).

Listopad 2024 – TOP 5

  1. Hunt Royale 3,40 mln PLN
  2. Darts Club 3,19 mln PLN
  3. Downhill Race League 1,52 mln PLN
  4. Dawn of Ages 0,85 mln PLN
  5. Clash of Destiny 0,71 mln PLN
Nasze wykorzystanie plików cookies
Ustawienia ciastek
Używamy niezbędnych plików cookies, aby nasza strona działała poprawnie. Chcielibyśmy również poprosić o zgodę na analityczne pliki cookie, które pomagają nam w wprowadzaniu ulepszeń poprzez pomiar sposobu korzystania z strony internetowej. Zostaną one ustawione tylko wtedy, gdy je zaakceptujesz. Więcej szczegółowych informacji na temat używanych przez nas plików cookie można znaleźć w naszej Polityce Prywatności. Więcej.
Dostosuj Odrzuć Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj preferencje dotyczące zgody
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika.Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookie umożliwiają zapewnienie podstawowych funkcjonalności dla strony internetowej, takie jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią i dostępność dla użytkowników. Możesz je wyłączyć, zmieniając ustawienia przeglądarki, ale może to się wiązać z brakiem poprawności funkcjonowania strony internetowej.
Chcielibyśmy ustawić pliki cookies Google Analytics, aby pomóc nam ulepszyć naszą stronę internetową poprzez zbieranie i raportowanie informacji o tym, jak korzystają z niej użytkownicy. Cookies zbierają informacje w sposób, który nikogo bezpośrednio nie identyfikuje. Więcej informacji na temat działania tych plików cookies można znaleźć w naszej Polityce Prywatności. Zobacz jak wykorzystywane są pliki cookies: Jak Google używa danych z witryn i aplikacji
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek