RELACJE INWESTORSKIE

Przychody Grupy BoomBit w lutym 2022

  • Przychody z gier: 19,7 mln PLN
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7,1 mln PLN
  • 18 mln pobrań
  • Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Crazy Plane Landing
[mln PLN]StyczeńLutyZmiana % m/m
Przychody z gier24,5719,68-19,9%
Prowizje platform1,491,58+5,8%
User Acquisition14,9111,01-26,1%
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform8,187,09-13,3%

Przychody z gier Grupy BoomBit w lutym 2022 r. wyniosły 19,68 mln PLN (-19,9% m/m). Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 11,01 mln PLN (-26,1% m/m), a koszty prowizji platform wzrosły do 1,58 mln PLN (+5,8% m/m). W rezultacie przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły w lutym 7,09 mln PLN (-13,3% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w lutym to 18 mln.

Luty to najkrótszy miesiąc w roku z prawie 10% mniejszą liczbą dni niż w pozostałych miesiącach. W przeliczeniu na liczbę dni wyniki są porównywalne lub nawet lepsze w porównaniu do ostatnich kilkunastu miesięcy. Dlatego uważamy, że lutowe wyniki są bardzo dobre, tym bardziej, że nie wydaliśmy ostatnio dużych gier, które generowałyby dodatkowe, znaczące przychody. Ta sytuacja ostatnio się zmieniła, ponieważ w czwartek 3 marca uruchomiliśmy Baseball Club, nową grę Mid-Core stworzoną przez doświadczony zespół wewnętrzny. Mocno liczymy na ten tytuł w kontekście tegorocznych wyników. Dodatkowo, zgodnie z naszą długoterminową strategią trzech filarów, w lutym stworzyliśmy nowe Joint Venture. Tym razem nawiązaliśmy współpracę z Cherrypick Games, doświadczoną i znaną polską firmą zajmującą się grami mobilnymi. Wspólnie będziemy pracować nad grami z gatunku Merge, których tej pory nie mieliśmy w naszym portfolio i uważamy, że będzie to mocny i ciekawy dodatek do naszej oferty. Chcemy też wykorzystać nasze doświadczenie i narzędzia w celu promocji kilku starszych tytułów z ich portfolio.

Marcin Olejarz Prezes BoomBit

Przychody z gier Hyper-Casual, wyniosły w lutym 9,7 mln PLN i podobnie jak w poprzednim miesiącu stanowiły połowę wszystkich przychodów. Wśród najpopularniejszych tytułów pozostały dwie gry Mid-Core Hunt Royale i Darts Club oraz osiągające dobre wyniki, popularne wśród graczy gry Hyper-Casual Crazy Plane Landing, Car Driving School Simulator czy Jump Into The Plane.

Grupa BoomBit konsekwentnie realizuje strategię opartą na dywersyfikacji źródeł przychodów i przygotowuje kolejne tytuły  rozwijając wszystkie trzy filary działalności: produkcję wewnętrzną, BoomHits oraz Joint Venture. 3 marca zadebiutowała Baseball Club, nowa gra Mid-Core przygotowana przez zespół BoomBit, a w lutym Grupa zawarła umowę joint venture z Cherrypick Games notowanym na NewConnect producentem i wydawcą gier mobilnych. W ramach współpracy producenci planują wykorzystać wzajemne synergie oraz posiadany w każdej ze spółek know-how i zamierzają wspólnie wydawać przede wszystkim gry typu merge. Pierwsza taka produkcja może zostać wprowadzona na rynek pod koniec 2022 roku, a wcześniej Grupa BoomBit będzie testowała skalowalność kilku gotowych gier z portfolio partnera w których spółka widzi duży potencjał i możliwość wykorzystania narzędzi stosowanych przy promocji gier Grupy BoomBit.

Luty 2022 – TOP 5

  1. Hunt Royale 5,2 mln PLN
  2. Darts Club 2,3 mln PLN
  3. Crazy Plane Landing 0,9 mln PLN
  4. Car Driving School Simulator 0,9 mln PLN
  5. Jump Into The Plane 0,6 mln PLN
Nasze wykorzystanie plików cookies
Ustawienia ciastek
Używamy niezbędnych plików cookies, aby nasza strona działała poprawnie. Chcielibyśmy również poprosić o zgodę na analityczne pliki cookie, które pomagają nam w wprowadzaniu ulepszeń poprzez pomiar sposobu korzystania z strony internetowej. Zostaną one ustawione tylko wtedy, gdy je zaakceptujesz. Więcej szczegółowych informacji na temat używanych przez nas plików cookie można znaleźć w naszej Polityce Prywatności. Więcej.
Dostosuj Odrzuć Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj preferencje dotyczące zgody
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika.Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookie umożliwiają zapewnienie podstawowych funkcjonalności dla strony internetowej, takie jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią i dostępność dla użytkowników. Możesz je wyłączyć, zmieniając ustawienia przeglądarki, ale może to się wiązać z brakiem poprawności funkcjonowania strony internetowej.
Chcielibyśmy ustawić pliki cookies Google Analytics, aby pomóc nam ulepszyć naszą stronę internetową poprzez zbieranie i raportowanie informacji o tym, jak korzystają z niej użytkownicy. Cookies zbierają informacje w sposób, który nikogo bezpośrednio nie identyfikuje. Więcej informacji na temat działania tych plików cookies można znaleźć w naszej Polityce Prywatności. Zobacz jak wykorzystywane są pliki cookies: Jak Google używa danych z witryn i aplikacji
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek