RELACJE INWESTORSKIE

Przychody Grupy BoomBit w maju 2021

  • Rekordowe przychody z gier: 28 mln PLN (+30%)
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform na rekordowym poziomie: 8,8 mln PLN (+16%)
  • 29 mln pobrań
  • Wszystkie linie biznesowe (Produkcja Wewnętrzna, Działalność Wydawnicza, Joint Ventures) miały wpływ na wyniki Grupy
[MLN PLN]KWIECIŃMAJZMIANA
Przychody z gier21,528,0+30%
Prowizje platform1,41,7+20%
User Acquisition12,617,5+39%
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform7,68,8+16%

W maju 2021 r. łączne przychody Grupy BoomBit z gier wzrosły do rekordowego poziomu 28 mln PLN (+ 30% m/m). Koszty marketingu wyniosły 17,5 mln PLN (+ 39% m/m), a koszty prowizji platform 1,7 mln PLN (+ 20% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły rekordowe 8,8 mln PLN (+16%). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit była bliska 29 mln.

Maj był kolejnym, trzecim z rzędu rekordowym miesiącem, podczas którego wyznaczyliśmy nowe historyczne poziomy naszych przychodów z gier. Rozwijaliśmy się we wszystkich liniach biznesowych. Warto dodać, że łączne przychody za 2019 r. wyniosły prawie 50 mln zł, czyli tyle, ile osiągnęliśmy w ciągu ostatnich 2 miesięcy. Efekty przynoszą intensywne prace nad kilkoma udanymi premierami, które pojawiły się na rynku od połowy marca. 29 milionów pobrań to potwierdzenie, że gry z naszego portfolio cieszą się dużą popularnością wśród graczy. Najnowsze gry w ramach naszych Joint Ventures, Make it Fly od Tapnice i SuperHero Race od ADC Games, mają bardzo dobre wyniki. Hunt Royale również poprawiło się względem kwietniowych wyników, a Idle Inventor zanotował obiecujący początek.

Marcin Olejarz Prezes BoomBit

Rekordowe wyniki ostatniego miesiąca zostały osiągnięte głównie dzięki znacznemu wzrostowi gier Hyper-Casual. Make it Fly od TapNice ma już około 8 milionów pobrań, a SuperHero Race od ADC Games, który został wydany 20 maja, został pobrany już prawie 3 miliony razy. Shoe Race jest nadal popularny wśród graczy (ponad 14 mln pobrań od czasu jego premiery), a gry Mid-Core również kontrybuowały do majowych wyników. Hunt Royale i Idle Inventor mają już łącznie ponad około 2 mln pobrań.

Maj był naszym najlepszym miesiącem w historii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych wyników, ponieważ pokazują one, że skuteczna strategia BoomBit opiera się na 3 filarach zdywersyfikowanych przychodów. Nasza główna działalność skupia się wokół gier przygotowywanych wewnętrznie, szczególnie Hyper-Casual, ale najnowsze udane tytuły uzupełniające portfolio gier Mid-Core udowadniają, że wiemy, jak wyróżniać się w innych rodzajach gier. Pozostałe dwa kluczowe obszary działalności, Działalność Wydawnicza i Joint Ventures, są konsekwentnie rozwijane i już teraz wpływają na wyniki naszej Grupy. Doskonała synergia pomiędzy tymi trzema częściami naszego biznesu to ogromny potencjał, który zamierzamy umacniać, aby budować pozycję Grupy Boombit na rynku gier mobilnych.

Hannibal Soares Wiceprezes BoomBit