Przychody Grupy BoomBit w maju 2024 r.
- Przychody ze sprzedaży: 16,5 mln PLN:
w tym 16,3 z gier mobilnych i 0,2 mln z projektów blockchain, - Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 5,6 mln PLN:
w tym 5,4 mln PLN bez przychodów z projektów blockchain - 18,8 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Dawn of Ages
[mln PLN] | Kwiecień | Maj | zmiana % m/m |
---|---|---|---|
Przychody ze sprzedaży, w tym: | 17,8 | 16,5 | -7,5% |
z gier mobilnych | 17,5 | 16,3 | -7,0% |
z projektów blockchain | 0,3 | 0,2 | -32,3% |
Prowizje platform | 1,2 | 1,5 | 24,0% |
User Acquisition | 9,9 | 9,4 | -5,5% |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform | 6,7 | 5,6 | -16,2% |
bez przychodów z projektów blockchain | 6,4 | 5,4 | -15,4% |
Przychody ze sprzedaży Grupy BoomBit w maju 2024 r. wyniosły 16,5 mln PLN (-7,5%), w tym 16,3 mln PLN z gier mobilnych i 0,2 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 9,4 mln PLN (-5,5%), a koszty prowizji platform wzrosły do 1,5 mln PLN (24,0%). Grupa miała 18,8 mln pobrań i 5,6 mln PLN (-16,2%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 5,4 mln PLN (-15,4%).
Spadek przychodów oraz kosztów marketingu związany jest z gorszymi wynikami w grach Hyper-Casual, w ostatnim czasie obserwujemy niższą rentowność prowadzonych kampanii. Dotyczy to zwłaszcza sieci społecznościowej Facebook, gdzie w znacznie większym stopniu niż dotychczas konkurujemy z dużymi platformami sprzedażowymi, które podbijają koszt pozyskania nowych użytkowników. Jeśli chodzi o gry Mid-Core to przychody z tych gier wzrosły o kilkanaście procent. W Hunt Royale budujemy aktualnie bazę graczy przed wydaniem długo oczekiwanej aktualizacji Dark Forest. Nowo pozyskani użytkownicy nie zdążyli się jeszcze w pełni zmonetyzować w grze, liczymy że nastąpi to wraz z wydaniem aktualizacji, które po wydłużonych pracach nad jej finalnym przygotowaniem planujemy na pierwszą połowę czerwca. Wśród najlepszych tytułów w maju jest gra Dawn of Ages, która została wydana 9 maja. Wyniki gry wyglądają bardzo obiecująco, w samym maju gra zdążyła wypracować blisko 1,5 mln PLN przychodów, ma również stabilną liczbę dziennych graczy na poziomie około 40 tys. Tytuł będzie nadal intensywnie rozwijany, wiążemy z nim bardzo duże nadzieje.
Prezes Zarządu BoombitW maju 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami ponownie były Hunt Royale (2,8 mln PLN przychodów), Darts Club (2,0 mln PLN), oraz Dawn of Ages (1,5 mln PLN).
Maj 2024 – TOP 5
- Hunt Royale 2,83 mln PLN
- Darts Club 1,97 mln PLN
- Dawn of Ages 1,46 mln PLN
- Car Driving School Simulator 0,92 mln PLN
- Falling Art Ragdoll Simulator 0,90 mln PLN