Przychody Grupy BoomBit w październiku 2021
- Przychody z gier: 21,7 mln PLN (+3% m/m)
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7,8 mln PLN (+6% m/m)
- 19 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Construction Ramp Jumping
[mln PLN] | Wrzesień | Październik | Zmiana |
---|---|---|---|
Przychody z gier | 21,14 | 21,69 | +3% |
Prowizje platform | 1,13 | 1,33 | -18% |
User Acquisition | 12,63 | 12,55 | -1% |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform | 7,38 | 7,81 | +6% |
W październiku 2021 r. Grupa BoomBit miała 21,69 mln PLN przychodów z gier (+3% m/m) i 12,55 mln PLN (-1% m/m) kosztów User Acquisition. Koszty prowizji platform wzrosły do 1,33 mln PLN (+18% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły w październiku 7,81 mln PLN (+6% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ciągu ostatniego miesiąca to 19 mln.
“W październiku ponownie przekroczyliśmy 20 mln zł przychodów. To już szósty taki miesiąc w tym roku i jednocześnie drugi najlepszy pod względem przychodów w naszej historii. Trend pokazuje, że sprawdza się nasza strategia oparta na 3 filarach: grach tworzonych wewnętrznie, spółkach joint venture oraz zewnętrznych projektach wydawniczych, a także rozbudowanym portfolio gier hyper-casual. Gry, które wydaliśmy w ostatnich miesiącach, zgodnie z planem mają dobre wyniki. Wciąż pracujemy nad nowymi tytułami, które moglibyśmy zaprezentować w najbliższych tygodniach.” – mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit. – “Konsekwentnie rozwijamy naszą działalność. BoomHits i nasze spółki Joint Venture są ważną częścią Grupy i osiągają coraz lepsze wyniki. Przykładem mogą być gry stworzone przez ADC Games i wspierane przez BoomHits, które od momentu powstania tego JV zostały pobrane już 13 milionów razy.” – dodaje Marcin Olejarz.
Przychody z gier Hyper-Casual były w październiku niższe o 3% w porównaniu z poprzednim miesiącem. Ten gatunek odpowiada za ⅔ wszystkich przychodów Grupy BoomBit. Nowe gry Hyper-Casual, które ukazały się w ostatnim miesiącu to Jump into the Plane przygotowane przez zespół BoomBit oraz High School First Day i Hyper Touchdown 3D wydane przez BoomHits. Najpopularniejszymi grami w październiku były Hunt Royale, Darts Club i Construction Ramp Jumping. Slingshot Stunt Driver i Hyper Cards (stworzona przez spółkę JV – ADC Games) podobnie jak we wrześniu także znacząco przyczyniły się do osiągniętych wyników.