Przychody Grupy BoomBit w styczniu 2022
- Przychody z gier: 24,6 mln PLN
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 8,2 mln PLN
- 22,2 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Crazy Plane Landing
[mln PLN] | Grudzień | Styczeń | Zmiana % m/m |
---|---|---|---|
Przychody z gier | 24,76 | 24,57 | -0,8% |
Prowizje platform | 1,73 | 1,49 | -13,8% |
User Acquisition | 16,04 | 14,91 | -7,0% |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform | 7,00 | 8,18 | +16,8% |
W styczniu 2022 r. Grupa BoomBit miała 24,57 mln PLN (-0,8% m/m) przychodów z gier. Wydatki na User Acquisition wyniosły 14,91 mln PLN (-7,0% m/m), a koszty prowizji platform 1,49 mln PLN (-13,8% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wzrosły w styczniu do 8,18 mln PLN (+16,8% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w styczniu to 22,2 mln.
Jesteśmy zadowoleni z wyników osiągniętych w styczniu. Przychody z gier były na tym samym poziomie co w grudniu i był to trzeci najlepszy wynik w historii, a dzięki niższym wydatkom na UA oraz prowizjom platform istotnie poprawiliśmy przychody pomniejszone o te dwie kategorie. Udział User Acquisition w przychodach wyniósł około 60%, a zgodnie z założeniami pozytywne efekty przynosi intensywna promocja naszych gier Mid-Core w poprzednich miesiącach. Początek roku jest również korzystny z punktu widzenia polityki Google, zgodnie z którą płacimy mniej do osiągnięcia progu 1 mln USD przychodów z mikropłatności, co przełożyło się na niższe prowizje platform niż w grudniu. W dalszym ciągu jednymi z najpopularniejszych gier są Hunt Royale i Darts Club, a już niedługo zakończymy prace nad Baseball Club, czyli zapowiadaną wcześniej na pierwszy kwartał kolejną grą Mid-Core
Prezes BoomBitPrzychody z gier Hyper-Casual, wyniosły 12,4 mln PLN i stanowiły połowę wszystkich przychodów. Jednocześnie wzrósł udział gier Mid-Core spowodowany dobrymi wynikami gier Hunt Royale i Darts Club, które były najpopularniejszymi tytułami w styczniu. Podobnie jak w poprzednim miesiącu dobre wyniki osiągnęły także Crazy Plane Landing, Car Driving School Simulator oraz Kiss in Public. Grupa BoomBit pracuje nad kolejnymi tytułami Hyper-Casual przygotowanymi zarówno wewnętrznie jak i w ramach dwóch pozostałych filarów biznesowych – BoomHits i spółek Joint Ventures. W najbliższych tygodniach zostaną zakończone prace nad nową produkcją Mid-Core grą Baseball Club.
Styczeń 2022 – TOP 5
- Hunt Royale 5,8 mln PLN
- Darts Club 3,7 mln PLN
- Crazy Plane Landing 1,4 mln PLN
- Car Driving School Simulator 1,2 mln PLN
- Kiss in Public 0,8 mln PLN
Grupa BoomBit w całym 2021 roku wypracowała 240,8 mln PLN przychodów z gier, a liczba pobrań wyniosła 237,8 mln. Najpopularniejszymi grami z największymi przychodami w 2021 roku były Hunt Royale, Slingshot Stunt Driver i Bike Jump.