Przychody Grupy BoomBit we wrześniu 2024 r.
- Przychody ze sprzedaży: 19,5 mln PLN:
w tym 18,6 z gier mobilnych i niespełna 1,0 mln z projektów blockchain, - Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7,9 mln PLN:
w tym 7,0 mln PLN bez przychodów z projektów blockchain - 18,6 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Downhill Race League
[mln PLN] | Sierpień | Wrzesień | zmiana % m/m |
---|---|---|---|
Przychody ze sprzedaży, w tym: | 17,7 | 19,5 | 10,2% |
z gier mobilnych | 17,4 | 18,6 | 6,9% |
z projektów blockchain | 0,3 | 1,0 | 182,6% |
Prowizje platform | 1,8 | 1,8 | -2,7% |
User Acquisition | 8,6 | 9,8 | 13,9% |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform | 7,3 | 7,9 | 9,2% |
bez przychodów z projektów blockchain | 6,9 | 7,0 | 0,8% |
Grupa BoomBit miała we wrześniu 2024 r. 19,5 mln PLN (+10,2% m/m) przychodów, w tym 18,6 mln PLN z gier mobilnych i 1,0 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 9,8 mln PLN (+13,9% m/m), a koszty prowizji platform wyniosły 1,8 mln PLN (-2,7% m/m). Grupa miała 18,6 mln pobrań i wypracowała 7,9 mln PLN (+9,2% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7,0 mln PLN (+0,8% m/m).
We wrześniu poprawiliśmy przychody z gier mobilnych i wypracowaliśmy podobny poziom dochodowości. Dużym wydarzeniem było wydanie 19 września gry Clash of Destiny co jednocześnie wiązało się z dużymi nakładami marketingowymi przeznaczonymi na tą premierę. Warto zauważyć, że gra ma znakomitą długoterminową retencję i obserwujemy wysoki udział płacących użytkowników, więc w dłuższym okresie wydatki te zwrócą się nam z nawiązką. Pozytywnie na wyniki ostatniego miesiąca wpłynęły także wyższe przychody z Darts Club, gdzie w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata również zaczynamy pozyskiwać coraz więcej graczy. We wrześniu kilkunastoprocentową dynamikę osiągnęły także gry Hyper-Casual, a najnowsza gra tego typu Downhill Race League w samym wrześniu zanotowała ponad 4 miliony pobrań i zajmowała bardzo wysokie miejsca w rankingach gier free to play zarówno w USA, jak i innych krajach tzw. Tier 1. W segmencie blockchain, do którego po dekonsolidacji ADC Games zaliczamy już tylko BoomLand, odnotowany wzrost przychodów związany jest głównie z otrzymanym grantem od Immutable, z przeznaczeniem na pokrycie obecnych i przyszłych kosztów gas fee, tj. kosztami procesowania transakcji na blockchainie.
Prezes Zarządu BoombitWe wrześniu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (3,4 mln PLN przychodów), Darts Club (2,6 mln PLN), oraz Downhill Race League (2,0 mln PLN).
Wrzesień 2024 – TOP 5
- Hunt Royale 3,41 mln PLN
- Darts Club 2,57 mln PLN
- Downhill Race League 1,96 mln PLN
- Dawn of Ages 0,91 mln PLN
- Crazy Plane Landing 0,90 mln PLN